Multiline: het betrokken verlengstuk van uw organisatie.
Persoonlijke dienstverlening voor u en uw klanten.

Mutiline Extra

Samen werken aan een waardig afscheid

Via Multiline Extra heeft u als klant toegang tot een aantal gegevens. Zo is het mogelijk om zelf dienstdoende medewerkers in te roosteren. Ook publiceren wij via MultilineExtra elke maand een overzicht van de voor u gevoerde gesprekken: u ziet precies wanneer welk gesprek voor u is binnengekomen en hoe lang het gesprek heeft geduurd.

Voor MultilineExtra heeft u een inlogcode nodig. Indien u nog geen inlogcode heeft maar wel gebruik wil maken van Multiline Extra neem dan contact met ons op.

hildeplec

Hilde Holstege, Supervisor Uitvaart Contact Center

Ik werk graag bij het Uitvaart Contact Center omdat ik vaak het eerste contact ben die nabestaanden hebben na het overlijden van een dierbare en ik het fijn vind deze mensen hierbij te begeleiden en waar nodig een luisterend oor te bieden.

plectrumvorm

Sabina Beijersbergen v. H., Supervisor Meldkamer Postmortale Zorg

Ik werk graag bij Meldkamer Postmortale Zorg omdat ik het toch altijd weer een uitdaging vind om de meldingen zo snel mogelijk aan de juiste personen door te kunnen geven.

plectrumvorm

Sabina Beijersbergen v. H., Supervisor Meldkamer Postmortale Zorg

Ik werk graag bij Meldkamer Postmortale Zorg omdat ik het toch altijd weer een uitdaging vind om de meldingen zo snel mogelijk aan de juiste personen door te kunnen geven.

hildeplec

Hilde Holstege, Supervisor Uitvaart Contact Center

Ik werk graag bij het Uitvaart Contact Center omdat ik vaak het eerste contact ben die nabestaanden hebben na het overlijden van een dierbare en ik het fijn vind deze mensen hierbij te begeleiden en waar nodig een luisterend oor te bieden.

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons werk en meld u aan voor onze nieuwsbrief