Multiline: het betrokken verlengstuk van uw organisatie.
Persoonlijke dienstverlening voor u en uw klanten.

Over Multiline

Specialisten met respect voor mensen

Bij Multiline zetten we onze kennis en kunde in om elke beller correct te woord te kunnen staan. Zorgvuldig en empatisch, snel en accuraat, gericht op de wensen en verwachtingen van de beller en onze opdrachtgever.

Multiline is onderdeel van de Zorg diensten Groep. Wij bieden professionele en innovatieve dienstverlening aan instanties die te maken hebben of kunnen krijgen met ‘het levenseinde’. Specialisten met respect voor mensen.

Onze klanten zijn dan ook uitvaartondernemingen, crematoria en begraafplaatsen, uitvaartverzekeringsmaatschappijen, politie en justitie, en instellingen in de gezondheidszorg.

Deze bewuste keuze voor specialisatie garandeert een professionele en serieuze behandeling van de binnenkomende gesprekken.

Multiline is verdeeld in twee business units:

Controle & Bewaking

Multiline beschikt over een aantal tools om de voortgang van alle processen te bewaken.

  • De telefooncentrale levert live gegevens over het aantal gesprekken, de status van de verschillende medewerkers, de wachttijd en de gespreksduur
  • Alle berichten die nog niet zijn doorgegeven komen in een overzicht zodat direct zichtbaar is waar eventuele vervolgacties noodzakelijk zijn.
  • Via het Planscherm bewaakt de afdeling MPZ de voortgang van de meldingen in de zorginstellingen.
  • Achteraf is het mogelijk elk gesprek op te zoeken en terug te luisteren

Investeren in techniek

Multiline staat voor optimale bereikbaarheid. Daar horen ook grote investeringen in de techniek bij. Een eigen noodstroomvoorziening en backup systemen voor het netwerk en onze servers minimaliseren de kans op uitval. En hoewel wij jarenlang probleemloos gebruik hebben gemaakt van de stabiele ISDN-verbinding voor onze telefonie kon het altijd nog beter: inmiddels beschikken we over een hoogwaardige glasvezelverbinding. De ISDN hebben we echter gehouden en fungeert nu als backup.

Multiline doet er alles aan om altijd beschikbaar te zijn.
Op technisch gebied:

  • Telefoonverbindingen via glasvezel en daarnaast een backup via ISDN het
  • Dubbel uitvoeren van vrijwel alle computersystemen
  • En een eigen noodstroomvoorziening.

ISO-gecertificeerd

Sinds 1999 is Multiline ISO-9001 gecertificeerd. Al onze bedrijfsprocessen zijn ondergebracht in een samenhangend kwaliteitssysteem. Wij voeren daar gedurende het jaar controles en aanpassingen op uit en eens per jaar wordt de hele organisatie doorgelicht door een extern bureau dat beoordeelt of we het certificaat mogen blijven voeren.

plectrumvorm

Sabina Beijersbergen v. H., Supervisor Meldkamer Postmortale Zorg

Ik werk graag bij Meldkamer Postmortale Zorg omdat ik het toch altijd weer een uitdaging vind om de meldingen zo snel mogelijk aan de juiste personen door te kunnen geven.

hildeplec

Hilde Holstege, Supervisor Uitvaart Contact Center

Ik werk graag bij het Uitvaart Contact Center omdat ik vaak het eerste contact ben die nabestaanden hebben na het overlijden van een dierbare en ik het fijn vind deze mensen hierbij te begeleiden en waar nodig een luisterend oor te bieden.

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons werk en meld u aan voor onze nieuwsbrief