Multiline: het betrokken verlengstuk van uw organisatie.
Persoonlijke dienstverlening voor u en uw klanten.

Uitvaart Contact Center

Flexibel & vakkundig. Betrouwbaar & betrokken.

Als ondernemer in de uitvaartbranche kunt u niet elk telefoongesprek aannemen. Bijvoorbeeld omdat u bezig bent met het verzorgen van een uitvaart of omdat oproepen ook na ‘kantoortijd’ binnenkomen. De specialisten van het Uitvaart Contact Center van Multiline kunnen u ondersteunen en elk binnenkomend gesprek de zorg geven die het verdient. 

Het Uitvaart Contact Center verzorgt de telefonische bereikbaarheid van uitvaartondernemers en -verzorgers, crematoria, begraafplaatsen en uitvaartverzekeraars. Dat don we op de manier die het beste aansluit bij uw wensen. Zo kunnen wij het visitekaartje van uw bedrijf zijn op de momenten dat u dat wilt.

Uw wens staat centraal.          

We stemmen onze dienstverlening af op wensen van de klant. Dit kan variëren van het incidenteel aannemen van de telefoon tot het coördineren en afhandelen van een grote inkomend telefoonverkeer. Samen met onze innovatieve systemen zorgen de kennis en kunde van onze medewerkers ervoor dat we altijd maatwerk kunnen leveren.

Plectrum_bullet  Flexibel & vakkundig

Plectrum_bullet  Betrouwbaar & betrokken

 

Als familieleden bellen om het overlijden van een dierbare te melden, is dit een belangrijk moment, waar zorgvuldig en zorgzaam mee moet worden omgegaan.

Ons Uitvaart Contact Center is het enige callcenter dat zich uitsluitend richt op meldingen rondom een overlijden. Onze specialisten hebben dus veel kennis van de branche en staan nabestaanden vakkundig en empathisch te woord. Dat is belangrijk voor de nabestaanden, maar ook voor u: zo kunt u erop vertrouwen dat wij een waardig visitekaartje voor uw onderneming zijn.

Voor meldingen en vragen  

Bij het UCC komen meldingen van overlijden binnen, maar ook alle mogelijke vragen rondom een overlijden. De gesprekken worden geregistreerd en afgehandeld volgens uw instructies, die zijn vastgelegd in duidelijke protocollen. We nemen op met uw bedrijfsnaam, verbinden gesprekken door en roepen medewerkers op. Maar we kunnen ook zelf al concrete acties inzetten en bijvoorbeeld afspraken maken met de familie.

‘We stemmen onze diensten af op uw wensen’

Afstemmen  

We stemmen onze diensten af op uw wensen, zodat uw dienstverlening 24 uur per dag van optimale kwaliteit blijft. Wij staan voor u klaar.

 Plectrum_over_ons_1  Flexibel & Vakkundig

Een vakkundig dienstenpakket op maat

We nemen u zorg en werk uit handen, zodat de kwaliteit en continuïteit van uw dienstverlening gewaarborgd is. We denken graag met u mee. Er is misschien wel meer mogelijk dan u denkt.

We stellen een dienstenpakket voor u samen dat aansluit bij uw wensen, hoe klein of groot deze ook zijn. Doordat we 7 dagen in de week, 24 uur per dag bereikbaar zijn, bent u dat automatisch ook! En u hoeft natuurlijk niet al uw telefoonverkeer door te schakelen. Samen met u zoeken we naar een effectieve en efficiënte oplossing.

U kunt op ons rekenen

Uiteraard staat de grootst mogelijke zorgvuldigheid voorop. Zo worden tijdens het telefoongesprek alle afspraken herhaald om misverstanden te voorkomen, en ontvangt u een e-mail met de gegevens van elk gesprek. Daarnaast worden alle gesprekken opgenomen om zo nodig terug te kunnen luisteren. We nemen uw zaken vakkundig waar.

Borging van kwaliteit

Sinds 1999 zijn we ISO-9001 gecertificeerd. We onderwerpen ons kwaliteitssysteem ieder jaar aan een audit en voeren voortdurend controles en aanpassingen uit. Hiermee borgen we de kwaliteit van onze dienstverlening.

Plectrum_over_ons_2

 Betrouwbaar & betrokken

Voor een persoonlijke dienstverlening

Multiline is een betrouwbare partner die staat voor kwaliteit. Dit komt tot uitdrukking in onze werkwijze en de persoonlijke manier waarop we u en uw klanten van dienst zijn.

We werken met een team van gespecialiseerde medewerkers en staan 24 uur per dag, 7 dagen in de week voor u klaar. Op technisch gebied zijn we net zo betrouwbaar: onze telefoonverbindingen zijn voorzien van een back – up faciliteit en onze computersystemen zijn zo veel mogelijk dubbel uitgevoerd. Daarnaast beschikken we over een noodstroom voorziening.

” Bij alles wat we doen staat de mens centraal”

Persoonlijke benadering

Maar nog veel belangrijker is onze persoonlijke benadering. Omdat we als geen ander thuis zijn in uw vakgebied, begrijpen we waar u en uw klanten behoefte aan hebben. Empathie zien we dan ook als onze belangrijkste kwaliteit. De mens staat immers centraal bij alles wat we doen. En dat merkt u, net als uw klanten.

hildeplec

Hilde Holstege, Supervisor Uitvaart Contact Center

Ik werk graag bij het Uitvaart Contact Center omdat ik vaak het eerste contact ben die nabestaanden hebben na het overlijden van een dierbare en ik het fijn vind deze mensen hierbij te begeleiden en waar nodig een luisterend oor te bieden.

plectrumvorm

Sabina Beijersbergen v. H., Supervisor Meldkamer Postmortale Zorg

Ik werk graag bij Meldkamer Postmortale Zorg omdat ik het toch altijd weer een uitdaging vind om de meldingen zo snel mogelijk aan de juiste personen door te kunnen geven.

Onze werkwijze

Tijdens een gesprek voert de medewerker de relevante gegevens in in ons computersysteem. Dit systeem is door ons zelf ontwikkeld en is zo flexibel dat vrijwel elke klantenwens er in kan worden geïntegreerd.

Als het gesprek is beëindigd, kijkt de centralist welke vervolgacties nodig zijn. Bij een melding van overlijden zal meestal een dienstdoende medewerker moeten worden opgeroepen, die de melding vervolgens aanneemt. Maar wij kunnen ook al zelf concrete acties inzetten en afspraken maken met de familie.

Bij het UCC komen niet alleen meldingen van overlijden binnen. Alle mogelijke vragen rondom een overlijden worden door onze medewerkers geregistreerd en afgehandeld volgens uw instructies. Aanvragen voor rouwbezoek, het bezorgen van bloemen, administratieve vragen, voor alle mogelijke situaties zijn vooraf met u afspraken gemaakt over de gewenste actie.

Agendabeheer voor crematoria en begraafplaatsen

Het regelen van een uitvaart vindt niet alleen plaats tijdens reguliere werktijden. Wanneer familieleden of uitvaartondernemers en – verzorgers vragen hebben, willen ze het liefst zo snel mogelijk antwoord. Met de ondersteuning van ons Uitvaart Contact Center kan uw crematorium of begraafplaats 24 uur per dag bereikbaar zijn.

We beheren een groot aantal begraafplaatsen en crematoria de agenda. In ons systeem is voor elk crematorium en elke begraafplaats vastgelegd welke regels er gelden voor het inplannen van een plechtigheid en hoe de agenda eruit ziet. Onze specialistische software sluit aan bij vrijwel elke agendamodule, zodat we uw agenda kunnen beheren terwijl uw organisatie of vestiging niet bemenst is. Als u daar de voorkeur aan geeft, kunt u ons ook toegang geven tot uw eigen systemen zodat we uw gesprekken darin kunnen verwerken.

Maatwerk

Elke begraafplaats en elk crematorium heeft zijn eigen procedures en kenmerken. Wij brengen deze informatie in kaart in ons systeem. Zo kunnen we in de huid van u organisatie kruipen bij het aannemen van reserveringen en het beantwoorden van vragen. Onze dienstverlening gaat verder dan alleen het aannemen van de telefoon: we zorgen ervoor dat u in de ochtend snel en efficiënt verder kunt met wat wij voor u in de afgelopen avond, nacht of weekend hebben geregeld.

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons werk en meld u aan voor onze nieuwsbrief