Multiline: het betrokken verlengstuk van uw organisatie.
Persoonlijke dienstverlening voor u en uw klanten.
Mutiline Extra
Samen werken aan een waardig afscheid
Via Multiline Extra heeft u als klant toegang tot een aantal gegevens. Zo is het mogelijk om zelf dienstdoende medewerkers in te roosteren. Ook publiceren wij via MultilineExtra elke maand een overzicht van de voor u gevoerde gesprekken: u ziet precies wanneer welk gesprek voor u is binnengekomen en hoe lang het gesprek heeft geduurd.
Voor MultilineExtra heeft u een inlogcode nodig. Indien u nog geen inlogcode heeft maar wel gebruik wil maken van Multiline Extra neem dan contact met ons op.

Hilde Holstege, Supervisor Uitvaart Contact Center
Ik werk graag bij het Uitvaart Contact Center omdat ik vaak het eerste contact ben die nabestaanden hebben na het overlijden van een dierbare. Daarnaast vind ik het fijn deze mensen hierbij te begeleiden en waar nodig een luisterend oor te bieden.

Sabina Beijersbergen v. H., Supervisor Meldkamer Postmortale Zorg
Ik werk graag bij Meldkamer Postmortale Zorg omdat ik het toch altijd weer een uitdaging vind om de meldingen zo snel mogelijk aan de juiste personen door te kunnen geven.

Sabina Beijersbergen v. H., Supervisor Meldkamer Postmortale Zorg
Ik werk graag bij Meldkamer Postmortale Zorg omdat ik het toch altijd weer een uitdaging vind om de meldingen zo snel mogelijk aan de juiste personen door te kunnen geven.

Hilde Holstege, Supervisor Uitvaart Contact Center
Ik werk graag bij het Uitvaart Contact Center omdat ik vaak het eerste contact ben die nabestaanden hebben na het overlijden van een dierbare. Daarnaast vind ik het fijn deze mensen hierbij te begeleiden en waar nodig een luisterend oor te bieden.
Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Blijf op de hoogte van ons werk en meld u aan voor onze nieuwsbrief.
Uw gegevens zijn veilig! Uw emailadres en andere gegevens zullen niet worden gepubliceerd of gedeeld met anderen.