Multiline wordt Infinea

Multiline bestaat 30 jaar. Sinds 1990 zorgen we ervoor dat onze klanten 24 uur per dag bereikbaar zijn. Dat doen we met mensen die de uitvaartbranche niet alleen goed kennen, maar er zelf vaak ook uit afkomstig zijn.

Het afgelopen jaar stond voor Multiline in het teken van verandering. In oktober hebben wij onze nieuwe meldkamer in gebruik genomen en zijn verhuisd naar Rijswijk, naar de J.C. van Markenlaan 3. Onze nieuwe meldkamer voldoet helemaal aan de eisen van deze tijd en draagt bij aan onze doelstelling om uw bereikbaarheid met precisie en een persoonlijke benadering te verzorgen, nu en in de toekomst.

Daarnaast zijn wij bezig met het verbeteren en digitaliseren van onze dienstverlening. Dit doen wij door de ontwikkeling van een nieuw online platform. In dit platform is onze kennis van de uitvaartbranche gebundeld om efficiënter met onze klanten samen te kunnen werken en fouten te voorkomen. Als klant kunt u met dit online platform op een eenvoudige manier meldingen afhandelen, roosterwijzigingen doorgeven, agenda-boekingen inzien en afhandelen, wijzigingen in protocollen doorvoeren en nog veel meer! De verwachting is dat wij in het voorjaar met dit online platform live gaan. De komende tijd ontvangt u meer informatie over dit nieuwe online platform.

Gezien al deze ontwikkelingen vonden wij het tijd voor een nieuwe naam voor ons bedrijf. Een nieuwe naam die gericht is op de toekomst. Vanaf heden zal Multiline Meldkamerdiensten verder gaan onder de naam Infinea.

Uiteraard blijven wij uw organisatie voorzien van onze bereikbaarheidsdiensten zoals u van ons gewend bent. Mocht u vragen hebben over de naamswijziging of het online platform dan kunt u telefonisch contact opnemen met Koos Block (Manager Multiline) via 06 380 71 865.

Anoek van der Leest